INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY A PRAVIDLA
Upozornění: Při platbě kartou na rozvozu prosíme o nahlášení předem při zadávání objednávky. V provozovně přijímáme pouze platby v hotovosti. Děkujeme za pochopení !!!
Pravidla pro objednávky na rozvoz při větších vzdálenostech
Objednávka musí být minimálně za 400,- Kč.
Do částky objednávky se nezapočítává doprava
Při objednávkách nad 1200,- Kč je 50% sleva na dopravném
Pod 150,- Kč je příplatek za rozvoz 30,- Kč.
ROZVOZOVÉ ZÓNY
- ROZVOZ 1 - NERATOVICE - 10 KČ
- ROZVOZ 2 - LIBIŠ, LOBKOVICE, KOJETICE, BYŠKOVICE - 20 Kč
- ROZVOZ 3 - JIŘICE, PŘEDBOJ, OBŘÍSTVÍ, TUHÁŇ, ČAKOVIČKY - 50 KČ
- ROZVOZ 4 - NOVÁ VES - 60 KČ
- ROZVOZ 5 - ZLONÍN, KOSTELEC NAD LABEM - 70 KČ
- ROZVOZ 6 - MLÉKOJEDY, TIŠICE, CHRÁST, KOZLY, VŠETATY - 100 KČ
- ROZVOZ 7 - PŘÍVORY, OVČÁRY, MRATÍN - 110 KČ
Pokud není uvedeno vaše město / vesnice v seznamu i tak je možné, že k Vám jezdíme. Doporučujeme si zavolat a my Vám ihned řekneme.
Příjem pro poslední objednávky na restauraci Ne - Čt : 21:00Pá - So : 21:30Příjem pro poslední objednávky na pizzeriiPo - Ne : 21:30Příjem na zapečené brambory do 20:45
RESTAURAČNÍ ŘÁD PIZZERIE A RESTAURACE [PIZZERIE U ANITY]
- Úvodní ustanovení
- Tento řád stanovuje pravidla chování a služby pro zákazníky pizzerie [Pizzerie u Anity], jejíž provozovatelem je [Josef Regent, IČO 43877656, Větrná 133, Neratovice, 277 11].
- Návštěvníci jsou povinni dodržovat tento řád, aby se zajistila bezpečnost, pohodlí a příjemná atmosféra pro všechny.
- Provozní doba
- Pizzerie je otevřena každý den od [11:00] do [22:00].
- Restaurace je otevřena od [16:00] do [22:00] a v pátek a sobotu do [23:00]
- V případě změn provozní doby budou zákazníci informováni prostřednictvím oznámení na webových stránkách nebo sociálních sítích pizzerie.
- Rezervace
- Rezervace jsou možné pouze telefonicky.
- Rezervace je považována za závaznou po potvrzení ze strany pizzerie.
- V případě zrušení rezervace prosíme zákazníky, aby nás kontaktovali co nejdříve.
- Pokud zákazník nedorazí ve smluveném čase rezervace a neoznámí její zrušení, bude rezervace automaticky zrušena po 20 minutách od smluveného času.
- Obsluha a objednávání
- Obsluha zákazníkům poskytne jídelní a nápojový lístek a zodpoví případné dotazy týkající se nabídky.
- Objednávky se přijímají osobně u stolu nebo u pultu, případně online při rozvozu.
- Zákazníci jsou povinni objednat si pouze z nabídky pizzerie, externí potraviny a nápoje nejsou povoleny.
- Platba
- Platbu lze provést hotově nebo platební kartou na terminálu.
- Platba by měla být provedena při předání objednávky nebo po konzumaci na místě.
- V případě jakéhokoli problému s platbou se prosím obraťte na obsluhu.
- Hygienické zásady
- Pizzerie dodržuje veškeré hygienické normy a předpisy.
- Prosíme zákazníky, aby dbali na čistotu svého okolí a dodržovali hygienická pravidla (mytí rukou, správné používání toalet atd.).
- Domácí mazlíčci jsou povoleni pouze v souladu s hygienickými normami a po předchozí domluvě.
- Reklamace
- Pokud nejste spokojeni s kvalitou jídla či službami, prosíme, obraťte se na obsluhu nebo provozovatele pizzerie. Reklamace bude řešena v souladu s právními předpisy a našimi zásadami.
- Reklamace je třeba podat neprodleně po obdržení jídla nebo po zjištění problému.
- Chování v prostorách pizzerie
- Zákazníci jsou povinni chovat se ohleduplně k ostatním návštěvníkům a personálu pizzerie.
- Jakékoli hrubé, agresivní nebo nevhodné chování nebude tolerováno a může vést k okamžitému vykázání z provozovny.
- Pizzerie si vyhrazuje právo odmítnout vstup nebo obsluhu osobám pod vlivem alkoholu či drog, nebo těm, kteří porušují pravidla chování.
- Rozvoz a výdej jídla
- Rozvoz je možný v rámci [Oblast Rozvoz - zóna] a je podmíněn minimální výší objednávky [400,-Kč].
- Výdej jídla s sebou je dostupný přímo na provozovně nebo po předchozí online/telefonické objednávce.
- Závěrečná ustanovení
- Tento restaurační řád je platný od [20.3.2025].
Pizzerie si vyhrazuje právo na změny a doplnění tohoto řádu, přičemž zákazníci budou o těchto změnách včas informováni.